- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Úspěšná brněnská společnost působící na trhu reklamních produktů a marketingových služeb se zákazníky v celé Evropě i v dalších zemích jiných kontinentů hledá nového kolegu na pozici dispečera:
Co bude Vaší náplní práce:
organizace a zařizování kompletních přepravních řešení v rámci celého světa.
plánování, sledování a evidence přeprav, rychlé řešení problémových situací
komunikace s externími přepravci a zákazníky
zpracování cenových nabídek
koordinace nakládek a vykládek
úzká spolupráce s obchodníky, nákupčími a dalšími kolegy, kteří zadávají požadavky na dopravu
vedení dokumentace, práce s dodacími listy apod.
zpracování faktur v IS Navision
příprava dokumentů k přepravě zboží
Předpoklady vhodného uchazeče
SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání
dobré znalosti v mezinárodní přepravě a jejich organizaci
vítány¬ zkušenosti i s nestandardními projekty – dodávky do Asie, Afriky, Ruska
perfektní znalost AJ (denní komunikace)
zkušenosti s vyjednáváním a řešením krizových situací
samostatnost, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení
práce s PC (MS Office), znalost IS Navision výhodou
ŘP sk. B
Co Vás čeká po nástupu:
samostatná a odpovědná práce, možnost rozšíření činnosti o další oblasti
zázemí stabilní společnosti s 20letou tradicí
maximální využití Vašich schopností
po roce 5 týdnů dovolené a sick days
jazykové kurzy a další vzdělávání ve firmě
možnost příspěvku na penzijní připojištění v případě Vašeho spoření
Nástup možný ihned.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.