- 32 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Úspěšná brněnská společnost působící na trhu reklamních produktů a marketingových služeb se zákazníky v celé Evropě i v dalších zemích jiných kontinentů hledá nového kolegu na pozici dispečera:
Co bude Vaší náplní práce:
organizace a zařizování kompletních přepravních řešení v rámci celého světa.
plánování, sledování a evidence přeprav, rychlé řešení problémových situací
komunikace s externími přepravci a zákazníky
zpracování cenových nabídek
koordinace nakládek a vykládek
úzká spolupráce s obchodníky, nákupčími a dalšími kolegy, kteří zadávají požadavky na dopravu
vedení dokumentace, práce s dodacími listy apod.
zpracování faktur v IS Navision
příprava dokumentů k přepravě zboží
Předpoklady vhodného uchazeče
SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání
dobré znalosti v mezinárodní přepravě a jejich organizaci
vítány¬ zkušenosti i s nestandardními projekty – dodávky do Asie, Afriky, Ruska
perfektní znalost AJ (denní komunikace)
zkušenosti s vyjednáváním a řešením krizových situací
samostatnost, časová flexibilita, vysoké pracovní nasazení
práce s PC (MS Office), znalost IS Navision výhodou
ŘP sk. B
Co Vás čeká po nástupu:
samostatná a odpovědná práce, možnost rozšíření činnosti o další oblasti
zázemí stabilní společnosti s 20letou tradicí
maximální využití Vašich schopností
po roce 5 týdnů dovolené a sick days
jazykové kurzy a další vzdělávání ve firmě
možnost příspěvku na penzijní připojištění v případě Vašeho spoření
Nástup možný ihned.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.