- Plný úvazek

Stěžejním bodem Vaší práce bude zodpovědnost za vedení komplexní účetní agendy dle českých účetních standardů pro všechny společnosti spadající pod skupinu mého klienta (jedná se o 7 účetních okruhů, práce v IS SAP), zodpovědnost za výkaznictví celé skupiny (měsíční, roční závěrky) při respektování zásad vedení účetnictví dle HGB.
Dále pak budete spolupracovat při daňových a finančních auditech, zodpovídat za zpracování ročních statutárních výkazů, věnovat se průběžné kontrole kvality účetní evidence s důrazem na správné účtování (nákladová střediska, použité účty) a za dodržování principů časového rozlišení apod.
Součástí práce je koordinace šestičlenného týmu účetních, zpracování interních směrnic v oblasti účetnictví a financí, reporting, zpracování statistik (např. pro ČSÚ) a aktivní spolupráce s finančním ředitelem společnosti.
Hledám zkušeného profesionála, který ovládá NJ (upřednostněna před AJ) na dobré komunikativní úrovni, jež by uvítal novou profesní výzvu. Vítána znalost práce v IS SAP.
Svoji jazykovou vybavenost využijete při každodenní komunikaci s kolegy z mateřské centrály v SRN.
Nástup do PP: dohodou, ihned
Mzdová nabídka: dohodou, dle profesních zkušeností a znalostí zájemce
Náborová odměna 17 tis. CZK
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání
několikaletou odbornou praxi v oblasti účetnictví z výrobní firmy a prokazatelnou zkušenost s vedením menšího týmu kolegů
aktivní znalost NJ, popř. AJ (čím lepší znalost dokážete nabídnout, tím lépe, úroveň min. B1 + motivace k dalšímu zlepšování)
znalost práce v IS SAP, dobrá uživatelská znalost práce s produkty MS Office (zejm. Excel)
logické myšlení, pečlivost, spolehlivost
Zaměstnavatel nabízí
příjemné pracovní prostředí
systém zaměstnaneckých benefitů
5 týdnů dovolené
příspěvek na stravování
další profesní i jazykové vzdělávání
Info o zaměstnavateli
zahraniční strojírenská společnost sídlící v Plzni, která vyrábí komponenty pro stavebnictví
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?