- 25 500 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jste profesionál v oblasti námořních přeprav (Sea Freight) ?
Pracujete pro přepravní či obchodní firmu, která dováží zboží námořní cestou ?
Dokážete dobře zorganizovat procesy a řídit menší tým ?
Hovoříte velmi dobře anglicky ?
Tohle je příležitost pro Vás !
Náš klient je významná logistická firma sídlící v Brně. Vedoucí námořních přeprav je zodpovědný zejména za operativní část nasmlouvaných námořních přeprav pro zákazníky firmy. Řídí menší tým specialistů.
Oslovujeme profesionály s praxí v řízení operativy přepravní logistiky ze zámořských zemí (Sea Freight, kontejnerové přepravy námořní cestou).
Co musíte umět a znát, abyste měli šanci dozvědět se víc?
· velmi dobře se aktivně domluvit anglicky (opravdu to potřebujete k práci, není to formalita)
· PC je pro vás užitečný nástroj, ne nepřítel (ERP systémy, Excel atd.)
· praxe na vedoucí (teamleader) pozici v oddělení přepravní logistiky v obchodní či spediční firmě je výhodou
· potenciál k řízení menšího týmu
· proaktivní přístup k práci, pragmatičnost, velmi dobrou úroveň komunikace.
· schopnost pracovat v týmu i samostatně, schopnost poradit si v náročných situacích
· flexibilita a efektivita práce
Příležitost uplatnit své odborné znalosti i leadership na pozici ve středním managementu významné firmy.
Odpovídající mzdové ohodnocení.
Zajímá Vás to ? Tak se nám ozvěte, seznámíme Vás s touto nabídkou !
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?