- Plný úvazek

Jsme společnost, která na trhu působí od roku 2022. Máme skladem speciální plechy, které prodáváme ze skladu a s pomocí externích partnerů dodáváme produkty, jako např. ploty, kovová schodiště, kovová opláštění apod. Tým tvoří majitelka firmy a spolupracovník, který vypomáhá s rozvozy materiálu, vydává a prodává zboží ze skladu. Za krátkou dobu působení na trhu s těmito materiály (laserované plechy, 3D plechy, tahokov, děrované plechy, ocelové rošty a síta apod.) si společnost našla své místo svým zákaznicky orientovaným zaměřením. Společnost má za sebou několik realizovaných projektů, které naleznete na webových stránkách. Prodej se uskutečňuje buď pomocí webových e-shopových stránek nebo přímým prodejem ze skladu v Ostravě-Muglinově. Firma se rozvíjí a brzy jistě bude svůj tým dále rozšiřovat. Staňte se jeho součástí nyní, máte jedinečnou příležitost kariérního růstu a dlouhodobé stability zaměstnání.
Být skvělým skladníkem je dar, natož pak být vedoucím prodejního skladu, který je často v přímém kontaktu se zákazníkem. První kontakt bývá rozhodující, a proto na tuto pozici hledáme kolegu, kterého bude styk se zákazníky bavit, rád jim poradí a odbaví je příjemným způsobem. Z počátku budete v této pozici sám/sama, ale věříme, že brzy nastoupí kolega, který se od Vás bude učit a o práci se budete dělit a vzájemně si vypomáhat. Již nyní je pro jednoho práce dostatek a v brzkém budoucnu se tým jistě rozšíří. Náplní práce jsou rozvozy klientům osobním automobilem s přívěsným vozíkem, organizace materiálu na skladu vysokozdvižným vozíkem, balení a výdej zboží zákazníkům, vystavení dokladů a pravidelná každodenní koordinace priorit s majitelkou firmy.
Vedoucí prodejního skladu by měl být nekonfliktní, komunikativní, pořádkumilovný, spolehlivý a pracovitý. Měl by pracoviště považovat za své království a měl by na něj být hrdý, stejně tak jako na firmu a její služby. Měl by mít snahu se produktově rozvíjet, protože je jedinou osobou, se kterou bude nakupující zákazník při návštěvě prodejního skladu v přímém osobním kontaktu a měl by být schopen mu dobře poradit. Vždy bude mít oporu v osobě majitelky firmy, která mu s odborným rozvojem vždy ráda pomůže. Dle potřeby bude buď vykonávat práci na prodejním skladě, nebo bude rozvážet zboží.
Plný úvazek, 33 tis. Kč / měs hrubého (ve zkušební době 25 tis. Kč / měs hrubého), 20 dnů dovolené, ranní směny po-pá, začátek směny individuálně dle potřeby mezi 6:00 – 8:00.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.