- 27 980 – 39 870 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MĚSTO HOŘICE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Tajemník Městského úřadu Hořice v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, vyhlašuje výběrové řízení na obsazení prac. pozice:
správce/kyně ICT
(informačních a telekomunikačních technologií)
Spolupráce na vytváření aktualizace analýzy rizik; zpracování analýz, reportů; Analýza problémů a návrh systémového řešení; správa HW, instalace a konfigurace sítě; správa lokální počítačové sítě,
řešení problémů; monitorování počítačových služeb a SW, inventura HW a SW, zajišťování tech. podpory uživatelům sítě, včetně zaškolení, zajištění a zlepšení IT bezpečnosti; vzdělávání se v legislativě eGovernmentu a její implementace do chodu úřadu.
Zákonné předpoklady v souladu s § 4 zák. č. 312/2002, o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění (dále jen „zák. č. 312/2002“):
Kvalifikační požadavky:
Požadavky na odborné znalosti:
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
Náležitosti přihlášky:
K přihlášce doložte:
Místo výkonu práce:
Město Hořice
Pracovní poměr:
doba neurčitá
Platové zařazení: 11. platová třída
Nabízíme: velmi dobré finanční ohodnocení, 3 dny zdravotního volna, příspěvek na stravné, příspěvky ze sociálního fondu, podpora při studiu a dalším vzdělávání v oboru ICT, pružný
začátek a konec pracovní doby
Přihlášku s uvedenými doklady doručí uchazeči v zalepené obálce na podatelnu MěÚ Hořice, případně zašlou poštou na adresu: Město Hořice, náměstí Jiřího z Poděbrad 342, 508 01 Hořice, nejpozději
do 31. 7. 2023.
Na obálce uchazeči vyznačí: „Neotevírat — VŘ – správce ICT.“
O přesném termínu výběrového řízení budou uchazeči vyrozuměni pozvánkou.
Bližší informace o pracovním místě u tajemníka MěÚ Mgr. Michala Kuchty na tel. zobrazit tel. číslo .
Předpokládaný nástup do zaměstnání je 1. 9. 2023, případně v jiném termínu po dohodě s vybraným uchazečem.
Toto oznámení bylo zveřejněno dne 27. 6. 2023 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města Hořice: www.horice.org/volna-mista.
Podáním přihlášky uchazeč bere na vědomí, že město Hořice bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje. Zpracování bude probíhat v souladu s příslušnými právními normami o ochraně osobních údajů a s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu. Uchazeč nemá nárok na úhradu nákladů, které mu vznikly v souvislosti s účastí ve výběrovém řízení. Po ukončení
výběrového řízení budou přílohy přihlášky zaslány uchazeči doporučeně zpět pouze na vyžádání.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.