Připojte se k nám jako ADMINISTRATIVNÍ PODPORA V OBLASTI NÁKUPU!
Hledáme nového člena do našeho týmu, který se nebojí zodpovědnosti a má týmového ducha. Máte rádi výzvy? Chcete posílit naše nákupních procesy? Tak to Vás rádi uvítáme mezi námi!
Vaší náplní práce bude:
- Monitoring a správa dodavatelů s ohledem na finanční rizika.
- Údržba a podpora interního systému, zahrnující správu oprávnění, aktualizace katalogů a administraci chyb.
- Správa dat a smluv v systému SAP, včetně pravidelného reporting a hromadných změn dat.
- Vykonávání dalších administrativních úkolů spojených s nákupní činností.
Požadavky:
- VŠ vzdělání ekonomického, obchodního směru NEBO odpovídající praxe
- AJ must have! A znalost i NJ ještě lepší
- Znalost MS Office
- Znalost SAP výhodou
- Komunikační dovednosti a týmový duch
Co nabízíme:
- 25 dní dovolené plus Sick days
- Flexi pracovní doba
- Možnost HO
- 13. plat
- Vzdělávací kurzy
- Stravenkový paušál
- Kafetérie
- Firemní akce
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí