Specialista kvality

Jihlava
48.000 – 55.000 Kč
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1)
Kontakt
Barbora Sýkorová, zobrazit tel. číslo

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

!! Hledáme technicky zaměřeného uchazeče s alespoň kratší praxí na pozici kvalitáře, který/á se chce oboru nadále věnovat a rozvíjet se v něm !!

Ideální uchazeč má zkušenosti s kvalitou ve výrobní sféře, ať již zákaznickou, výrobní či dodavatelskou. Je týmovým hráčem, orientuje se ve výkresové dokumentaci a má alespoň pasivní znalost AJ nebo NJ. Jste to vy???

Popis pozice:

  • zajištění kvality u nových i stávajících projektů
  • návrhy řešení kvalitativních problémů a jejich vyhodnocení
  • hledání kořenových příčin a stanovení nápravných opatření
  • spolupráce napříč výrobou i dalšími odděleními
  • komunikace se zákazníky či dodavateli
  • příprava podkladů pro auditování

Profil kandidáta:

  • SŠ vzdělání technického směru
  • praxe na pozici v kvalitě (technik, kontrolor, inženýr apod.)
  • základní orientace ve výkresové dokumentaci
  • AJ nebo NJ na úrovni čtení/psaní
  • zodpovědnost a pečlivost
  • dobré organizační a komunikační schopnosti

Nabízíme:

  • zkrácenou pracovní dobu 7,5 hodiny/den
  • flexibilní pracovní dobu
  • odměny ke mzdě vč. 13. a 14. platu
  • dotované stravování
  • příspěvek na penzijko
  • možnost firemního bydlení
  • a další...

NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • 13., případně 14. plat
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na spoření / pojištění

Sídlo firmy

ManpowerGroup s.r.o.
Na Florenci 2116/15
110 00 Praha

IČO: 41194659
Datová schránka: i3cj23g
Další informace:
GPS: 50.08929,14.435296,
S-JTSK: -741787.49 -1042963.65, RUIAN: 42793335

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.