O nás
Jsme správci nákupních center! Jako kontaktní osoba centra budete v zákulisí využívat své obchodní znalosti, abyste zajistili úspěch našich nákupních center a spokojenost našich renomovaných nájemců. Začněte svou kariéru v našem oddělení správy center právě teď!
Vaším úkolem bude:
- Obsluha infopointu
- Komunikace s našimi nájemci, zákazníky, domovními techniky a obchodními partnery
- Převzetí všech administrativních a organizačních úkolů, jako je správa smluv, kontrola faktur, správa termínů, kontrola poskytovatelů služeb atd.
- Spolupráce s naším oddělením reklamy a marketingu, např. při eventových akcích, průzkumech, propagačních akcích atd. jakož i komunikace s ostatními odděleními
- Práce na plný úvazek, PO-PÁ, příležitostně i o víkendech (oproti náhradnímu volnu)
Co očekáváme kromě Vaší vášně pro reality:
- Ukončené SŠ vzdělání obchodního směru či obdobného zaměření
- Odborná praxe v administrativní oblasti je výhodou
- Rychlé porozumění pro poskytování služeb OC
- Výborné komunikační, organizační schopnosti, spolehlivost a pečlivost
- Dobrou znalost německého jazyka
- Řidičský průkaz sk. B a ochota jezdit na služební cesty
- Dobrá znalost MS Office, zejména MS Excel
- Zaškolení se na centrále společnosti v Německu
Co dělá naši spolupráci výjimečnou:
- Zázemí úspěšné a neustále rostoucí firmy
- Využití cizích jazyků, práce v mezinárodním prostředí a moderní pracoviště
- Příspěvek na penzijní připojištění či životní pojištění
- Stravenkový paušál
- Dovolená 5 týdnů s navyšováním dle odpracovaných let aj.
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na náš web www.saller-bau.com, přečtěte si o nás více informací, zašlete nám životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Zahraniční pracovní cesty
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Parkoviště