Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Senior Asset Accountant - Great opportunity with Deutsche Telekom

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Brno
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

- Perform controls for the internal control system to ensure compliance and correctness of the asset ledger - Support controlling departments in tracking company expenditures for fixed assets in comparison to the capital budget (and management authorizations). - Reconcile the balance in the fixed asset sub-ledger to the summary-level account in the general ledger. - Calculate depreciation for all fixed assets. - Review and update the detailed schedule of fixed assets and accumulated depreciation. - Calculate asset retirement obligations (AROs) for those fixed assets to which AROs are applicable. - Evaluate and record leasing contracts. - Align with the process partners in the customer companies in regards of process problems or changes, especially Finance, Controlling, Technology, IT. - Conduct analyses related to fixed assets as requested by management. - Recommend to management improvements of the processes related to fixed assets for quality and efficiency reasons.. - Prepare audit schedules relating to fixed assets, and assist the auditors in their inquiries. - Represent the company during any audits that involve fixed assets. REQUIREMENTS: - 5 + years of asset accounting experience (IFRS and local GAAP know how eg. Hungarian, Polish, Slovak, Czech GAAP). - Bachelors degree in Accounting or diploma in Business Administration (Accounting as a major field of study). - Good understanding of engineering and technology related issues. - Good know-how in asset-accounting-processes. - Highly detail-oriented and organized in work. - Ability to act and operate independently with minimal daily direction from manager. - Excellent interpersonal, communication, and problem solving skills. - Ability and willingness to work cooperatively with other team members. - Ability to meet assigned deadlines. - Excellent English language skills and additional national language skills (Hungarian; Polish; Croatian, German, Greek, Romanian, Czech; Slovak etc.) - Ability and willingness to deliver friendly, courteous and prompt customer services. - Knowledge of accounting-software, SAP preferred. - Proficient in MS EXCEL. BENEFITS: - 5 weeks of vacation - 2 sick days - meal vouchers 100 CZK - contribution to life/pension insurance - discount on company products ..and more is coming as the benefit structure is beeing set up
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Účetní na HPP

Nutně vás hledají
  • Brno
  • OHP účetní kancelář s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • ...
Zveřejněno: 22. dubna
Nutně vás hledají
  • Brno
  • Fastenal Europe, s.r.o.
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • Účto Brno, s.r.o.
  • 42 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 22. dubna
  • Brno
  • Broker Consulting, a.s.
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
OHP účetní kancelář s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., SMS finance, a.s., Česká pošta, s.p., ARAMARK, s.r.o., Fastenal Europe, s.r.o., Tomáš Krejčíř, SAFE LOGIC s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká spořitelna, a.s., T-Mobile Czech Republic a.s., Partners Financial Services, a.s., K&L Rock Services s.r.o., ROMAN HORNYCH, Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., JOBSTART s.r.o., Josef Mrtvý, Jobs Contact Personal, s.r.o., EVROPA realitní kancelář, Účto Brno, s.r.o., Broker Consulting, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Ubbe s. r. o., De Vries Group, a.s., Město Šlapanice

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Realitní makléř / makléřka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Celá ČR, Šlapanice, okres Brno-venkov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

Vše, co potřebujete znát o práci v noci

Vše, co potřebujete znát o práci v noci

Práce v noci je specificky upravena v zákoníku práce a ukládá vašemu zaměstnavateli řadu povinností. Právnickou řeč jsme pro vás zlidštili a zjistíte, co to je práce v noci, jaká je minimální výše příplatku za práci v noci, jak musí váš zaměstnavatel upravit pracoviště a kdo nesmí práci v noci vykonávat.

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

Vše, co potřebujete vědět o rodičovské dovolené

S námi získáte základní přehled o tom, jak dlouho trvá rodičovská dovolená, kdy končí rodičovská dovolená, jak se vypočítává a jak správně postupovat při jejím ukončení. Přidáme také užitečné informace, jak zajistit hladký návrat do zaměstnání po rodičovské dovolené.

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

Jak na ukončení pracovního poměru ze zdravotních důvodů

V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

account AJ audit auditor benefit business CZK deadline den EU ISO IT Lom management manager náplň práce partner pec práce sick day software system compliance finance náplň PR proces profi technolog

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena