- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Nabízíme pracovní pozici: recepční administrativní budovy v Praze 4 Chodov
Náplní práce je: zajištění bezproblémového chodu recepce, poskytování informací návštěvníkům a klientům, vydávání návštěvnických karet, přijímání a přepojování telefonních hovorů, zpracování pošty a zásilek, drobná administrativní činnost, komunikace se správou budovy.
- Věk min. 18 let
- Čistý trestní rejstřík
- Základní znalost AJ (na komunikativní úrovni)
- Základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
- Proaktivní a komunikativní přístup
- Dobré komunikační schopnosti
- Týdenní zálohu na mzdu
- Plánování směn dle Vaší potřeby
- Pracovní výstroj zdarma
- Komplexní zaškolení
- Příjemné pracovní zázemí a přátelský kolektiv
- Jistota dlouhodobé spolupráce
- DPP / DPČ
Odměna 150 Kč/hod.
Nástup je možný ihned!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.