Recepční administrativní budovy - Praha 4 Chodov 150 Kč/h

Chodov, Praha
150 Kč / hod
Brigáda
Smluvní vztah
Dohoda o pracovní činnosti (DPČ),
Dohoda o provedení práce (DPP)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)

Náplň práce:

Nabízíme pracovní pozici: recepční administrativní budovy v Praze 4 Chodov

Náplní práce je: zajištění bezproblémového chodu recepce, poskytování informací návštěvníkům a klientům, vydávání návštěvnických karet, přijímání a přepojování telefonních hovorů, zpracování pošty a zásilek, drobná administrativní činnost, komunikace se správou budovy.

Co od Vás očekáváme:

- Věk min. 18 let

- Čistý trestní rejstřík

- Základní znalost AJ (na komunikativní úrovni)

- Základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)

- Příjemné a reprezentativní vystupování

- Spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost

- Proaktivní a komunikativní přístup

- Dobré komunikační schopnosti

Co Vám můžeme nabídnout:

- Týdenní zálohu na mzdu

- Plánování směn dle Vaší potřeby

- Pracovní výstroj zdarma

- Komplexní zaškolení

- Příjemné pracovní zázemí a přátelský kolektiv

- Jistota dlouhodobé spolupráce

- DPP / DPČ

Odměna 150 Kč/hod.

Nástup je možný ihned!

Sídlo firmy

Security 24/7 s.r.o.
Vojtěšská 211/6
110 00 Praha

IČO: 14431599
Datová schránka: s3tx7bc
Další informace:
GPS: 50.077972,14.415167,
S-JTSK: -743384.93 -1043995.49, RUIAN: 21703001

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.