- 600 – 1 000 Kč / hod
- Brigáda
- Vhodné také pro absolventy
Pro našeho významného klienta, řetězec velkoobchodů s potravinami a spotřebním zbožím, hledáme vhodného kandidáta/ku na administrativní výpomoc pro produktové oddělení.
Jedná se o dlouhodobou spolupráci minimálně na 6 měsíců!
Náplň práce:
- zadávání dat do systému
- práce s interním systémem
- evidence sortimentu
- komunikace s vedoucím oddělení
- drobná administrativa
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- základy Aj
- dobrá znalost práce s PC (hlavně Excel, Word, Outlook)
- možnost pracovat 4dny v týdnu 6h denně minimálně do 31.12.2023
- předchozí zkušenosti s administrativou velkou výhodou
- mzda 150Kč/h hrubého
- jistou práci minimálně do 31.12.2023
- praxi v prestižní společnosti

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.