- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
HR ASISTENT/KA a KOORDINÁTOR/KA
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Grafton Recruitment hledá do svého týmu vhodné uchazeče na pozici ASISTENT/KA a KOORDINÁTOR/KA HR.
Toužíš po práci v HR? Hovoříš plynně anglicky? Jsi přirozeně organizační typ a rád/a plánuješ?
Pak získej praxii u jedné z největších personálních agentur v ČR. Grafton Recruitment hledá posilu do svého týmu Business Services. Sami jsme přátelský tým a snažíme si vyjít vstříc. Získej tak možnost pracovat v úspěšné mezinárodní společnosti a příjemné kolegy k tomu.
Hlavní náplň práce:
- Telefonický prescreening uchazečů – každému uchazeči je potřeba zavolat a zjistit o něm potřebné informace dle požadavků na danou pozici
- Práce se sociálními sítěmi jako Facebook či Linkedin
- Selekce a zpracování reakce uchazečů (pracujeme s Outlookem, Excelem, Wordem a interní databází)
- Organizace pohovorů s uchazeči
- Zadávání jazykových (a případně jiných) testů
- Úzká spolupráce se všemi členy týmu
- Administrativní a organizační podpora týmu
Pracovní pozice je samostatná, ačkoliv člověk zároveň pracuje v týmu. Denně dochází k využívání cizích jazyků při komunikaci s uchazeči o práci ze zahraničí.
Pro více informací nás neváhej kontaktovat. Budeme se těšit na zaslané životopisy!
POŽADAVKY:
- Praxe na podobné pozici výhodou, nebo teoretická znalost z oblasti HR a ochota se vzdělávat v této oblasti
- Zkušenosti v oblasti administrativy
- Schopnost řešit problémy, proaktivní, zodpovědný a spolehlivý přístup
- Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči po telefonu), znalost dalšího jazyka výhodou
- Komunikativní osobnost, otevřená, se smyslem pro pečlivost
Nástup: únor – březen 2017
BENEFITY:
- 13.plat
- 24 dnů dovolené
- 2 sick days
- Jazykové kurzy
- Stravenky
- Flexi passy
- Možnost kariérního růstu
- Perspektivní práci a zázemí prosperující společnosti
- Atraktivní lokalita v centru Prahy
- Odborná školení na pravidelné bázi
- Přátelský kolektiv



