- Ústí nad Labem
- Dominika Säcklová
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Mezní 3312/7, Ústí nad Labem, 400 11 |
Firma | SEVEROTISK s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Polygrafie, tisk, grafika a vydavatelství, Administrativní pracovník / pracovnice, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2), Německý jazyk (Pokročilý B2) |
Hrubá mzda | 35.000 Kč |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme úspěšná firma s rodinným charakterem, ale přesto jsme mezinárodní.
Na českém trhu působíme od roku 1995 a díky nejmodernější technologii jsme o krok před ostatními.
Staráme se o bezpečnost a zdraví zaměstnanců, podporujeme jejich rozvoj a postup v rámci naší společnosti.
* denní komunikace se zákazníky, zákaznický servis
* zadávání základních informací o zakázkách do interního systému, práce se systémem a využívání jeho výstupů
* komunikace s kolegy z výroby
* zpracování objednávek jednotlivých zakázek
* zpracování poptávek a kalkulací
* příprava podkladů pro Obchodního ředitele k jednání
* příprava podkladů pro uzavírání obchodních smluv
* SŠ vzdělání
* velmi dobrou znalost NJ – slovem i písmem!!!
* znalost AJ výhodou
* dobré uživatelské znalosti MS-Office, především Excel
* dobré ústní i písemné vyjadřovací schopnosti
* schopnost spolupráce v týmu, vlastní iniciativa a pečlivost
* příjemné vystupování a pozitivní vztah k zákazníkům
* znalost polygrafie výhodou
* nástup DLE DOMLUVY
* nástupní mzda dle zkušeností
* práce na HPP
* pružná pracovní doba
* možnost pracovat v režimu Home office 2 dny v týdnu
* stravenky v hodnotě 150Kč
* zázemí stabilní společnosti
* 22 dní dovolené na Váš odpočinek
* příspěvek na volný čas 2.000 Kč ročně
* příspěvek na životní/penzijní připojištění
* vánoční odměna v závislosti na plnění plánu společnosti
* dobrou dopravní dostupnost do zaměstnání
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Povíme si, jak v praxi funguje pružná pracovní doba, někdy nazývaná také klouzavá pracovní doba. Ranní ptáče může chodit do práce brzy ráno, večerní sovy si mohou přispat. Jako vše, i pružná pracovní doba má jak své výhody, tak i nevýhody.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Zaměstnavatel za vás zaplatí drahé školení, ale na druhou stranu po vás chce podepsat kvalifikační dohodu, kterou se zaměstnavateli upíšete na několik let. Než podepíšete, zjistěte, za jakých podmínek se kvalifikační dohoda uzavírá, co všechno musí obsahovat a jaké z ní pro vás plynou závazky a případné pokuty.
Návrat do práce po mateřské či rodičovské dovolené nemusí být snadný. Odcházíte od svého dítěte, do týmu, který se částečně změnil. Povíme si, na co máte nárok, kdy vám váš zaměstnavatel musí držet vaše původní místo, kdy vás mohou přesunout na stejnou pozici, ale do jiného týmu a kdy vám žádné místo držet nemusí. Přidáme i základní informace o tom, na co jako rodič máte nárok.
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Poradíme vám, kdy máte nárok na odstupné dle zákoníku práce. Jak se počítá výše odstupného, jaké se odvádějí povinné odvody. Vše si ukážeme na konkrétních příkladech. V článku naleznete i případy, kdy nárok na odstupné nevzniká, nebo zaniká.
Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.
Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje