Manažer Údržby (A25)
- Zlín
- Kovárna VIVA a.s.
Volné místo ve firmě Skanska
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Staré Město, okres Uherské Hradiště |
Zadavatel | Skanska a.s. |
Kategorie | Doprava, logistika a zásobování, Stavebnictví a realitní služby, Strojírenství a automobilový průmysl |
Min. vzdělání | Základní |
Společnost Skanska je mezinárodní skupinou zabývající se stavebnictvím a vývojem bytových a administrativních projektů. Na vybraných trzích ve Skandinávii, Evropě a USA působí více než 32 tisíc jejích zaměstnanců. Zaměřuje se na vývoj a výstavbu šetrnou k okolí i lidem, kteří je obývají. Rezidenční i výrobní a obchodní prostory zajišťuje od developmentu přes výstavbu až po facility management. Při výstavbě minimalizuje ekologickou zátěž, využívá obnovitelných zdrojů a dbá na bezpečnost práce. Skanska prosazuje principy společensky odpovědného a etického podnikání v environmentální, sociální i ekonomické rovině. Pro nás jsou to ale lidé, kteří stojí za těmito projekty, a na ty jsme opravdu hrdí. Naše vize se dá naplnit jedině s týmem vysoce kvalifikovaných a motivovaných zaměstnanců.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
V rámci stavební firmy Skanska hledáme nové posily pro oblast dopravy a mechanizace na pozici „řidič autojeřábu“ pro rozšíření týmu našich zkušených kmenových zaměstnanců. Pracovat budete převážně v rámci stavby D55 – Staré Město u Uherského Hradiště – Moravský Písek.
Vaší odpovědností bude:
Obsluhovat autojeřáb, který je vybaven zvedacím zařízením – jeřábem, namontovaným na automobilový podvozek. V rámci vaší práce tak budete pomocí autojeřábu manipulovat a zvedat břemena, zejména na stavbách a při různých montážních pracích v terénu. V neposlední řadě budete dbát na řádný technický stav svěřeného vozidla.
Hledáme právě vás, pokud:
Co můžete získat:
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.
Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.
Každý rok v práci vyplňujete růžové prohlášení, pojďte se na toto prohlášení podívat detailněji a zjistěte, jak správně uplatnit slevy na dani. Ukážeme vám, kde růžové prohlášení najdete. Finanční správa připravila růžové prohlášení jako formulář, který si vytisknete nebo vyplníte na počítači. Poradíme vám také, jak růžové prohlášení ukončit. K daním patří také potvrzení o zdanitelných příjmech, o kterém si řekneme více.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje