- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Vítejte v Intimissimi, ve světě luxusního italského spodního prádla a rafinované módy, kde každý den děláme ženy krásnější a sebevědomější!
Hledáme proaktivní a schopné uchazeče/ky zaměřené na práci s týmem a tahem na branku na pozici Store manager.
Nepotřebujeme roky manažerských zkušeností a oslnivé životopisy… U nás mají šanci i lidé s kratší praxí, ale s prokazatelnými výsledky! Pro práci manažera prodejny se Vám bude hodit chuť řídit a motivovat tým, zodpovědnost, orientace na výsledky a analytické myšlení.
Zní to jako Vy? Pak se nám určitě ozvěte!
S námi bude mít Vaše kariéra styl!
Čeká na Vás různorodá práce se zodpovědností za výsledky prodejny. Budete se starat:
Dobré výsledky prodejny se díky našemu prémiovému systému promítnou do Vaší mzdy.
Jsme společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony lidí po celém světě, například i Chiara Ferragni nebo Sarah Jessica Parker.
Budujeme vstřícné pracovní prostředí, které Vám dá mimo jiné i příležitost k profesnímu růstu.
Po zkušební době si s námi začnete svobodně užívat různé benefity. Dáme Vám 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport (včetně „Multisportky“), vzdělávání a kulturu a je jen na Vás, co a kdy si vyberete.
Dostanete stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 120 Kč/ den, což je průměrně 2500 Kč čistého měsíčně navíc. A to i při zkráceném úvazku!
Vybavíme Vás krásnými „kousky“ z našeho sortimentu. Což je takový pracovní, ale i nepracovní outfit. Sám/sama uvidíte… A když Vám to nebude stačit, můžete si doplnit šatník i díky naší zaměstnanecké slevě nejen v Intimissimi, ale i v Calzedonii a Tezenisu.
Zaujali jsme Vás?
Tak se nebojte nové práce a prostředí a pošlete nám životopis, všechno Vás naučíme na úvodním školení!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?