- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Alšova jihočeská galerie vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice ZAMĚSTNANEC PRO ÚČETNÍ AGENDU- HLAVNÍ ÚČETNÍ.
Kvalifikační předpoklady: vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, minimální praxe v ekonomickém oboru 2 roky; samostatnost, komunikativnost, schopnost analytického a systematického myšlení, vysoká flexibilita a spolehlivost, pečlivost, preciznost; kultura vystupování a schopnost jednání s lidmi; občanská a morální bezúhonnost.
Výhodou při výběrovém řízení je: praxe v příspěvkové organizaci; práce se softwarem Gordic/Fenix; doložení referencí; znalost NJ, AJ.
Upřesňující informace– pracovní náplň: analytické a metodické práce nad daty účetní závěrky; zpracování Pomocného analytického přehledu pro účely monitorování a řízení veřejných financí, včetně zpracování podkladů Centrálního systému účetních informací státu; komplexní samostatné účtování majetku, závazků, pohledávek, zúčtovacích vztahů; sestavování účetních závěrek; samostatné vedení účetních knih; komplexní zajištění fakturace organizace; zaúčtování platebního a zúčtovacího styku s bankou; účtování dotací včetně kontroly používaných povinných znaků nebo jiných účelově vázaných prostředků. Kontrola čerpání dotací na stanovené rozpočty, jejich užití, či kontrola čerpání rozpočtu, povinných znaků jiných účelově vázaných finančních prostředků; inventarizace účetnictví, včetně provádění inventurních soupisů, dokládání všech adekvátních pokladů a sepsání inventarizační zprávy za svěřený okruh.
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou s možností přechodu na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce; zázemí významné kulturní instituce; stravenkový paušál; 5 týdnů dovolené; příspěvek na firemní připojištění– pojištění odpovědnosti za škodu zaměstnavateli; příspěvek na penzijní připojištění; 4 dny sicks day;vitamínové prostředky z FKSP.
Odměňování: v platové třídě 11. podle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, a podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění- v rozmezí 25.280,–- do 37.170,–.
Zájemce předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: jméno a příjmení; datum a místo narození zájemce, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce; číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana; datum a podpis zájemce.
Součástí písemné přihlášky k výběrovému řízení bude: přílohy– přihláška a souhlas se zpracováním osobních údajů (www.ajg.cz); motivační dopis; strukturovaný profesní životopis; kopie dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání; výpis z rejstříku trestů (ne starší tří měsíců); soupiska všech doložených podkladů pro výběrové řízení.
Při nedoložení všech výše popsaných příloh bude uchazeč automaticky vyřazen.
Přihlášky k výběrovému řízení zašlete nejpozději do 1. 12. 2023 do 13:00 hodin.
Ústní pohovory v rámci 2. kola se uskuteční v průběhu měsíce ledna 2024. Přihlášky zasílejte na níže uvedenou kontaktní poštovní adresu, obálku označte „výběrové řízení zaměstnanec pro účetní agendu – hlavní účetní – neotvírat“.Neúplné přihlášky budou vyřazeny!
Alšova jihočeská galerie, Ing. Renata Křížková, Hluboká nad Vltavou 144, 373 41 Hluboká nad Vltavou.
Kontakt: Ing. Renata Křížková, tel. číslo zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Ředitel: Mgr. Aleš Seifert, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Místo bude obsazeno případným výběrem uchazeče nebo při nenaplnění požadavků zrušením výběrového řízení. Výběrové řízení bude dvoukolové.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?