- Mladá Boleslav
- Česká spořitelna, a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Mladá Boleslav |
Firma | Úřad práce České republiky |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Úředník / Úřednice |
Hrubá mzda | od 18.300 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborný referent – poradce INFOcentra v projektu „Efektivní služby zaměstnanosti“ v Oddělení zprostředkování, evidence a podpor v nezaměstnanosti, poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště v Mladé Boleslavi Krajské pobočky ÚP ČR v Příbrami, ID 11011728,
v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Mladá Boleslav
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023 po dobu realizace projektu „Efektivní služby zaměstnanosti“ s reg. č. CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056 Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. června 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 8. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zabezpečují základní informační servis pro příchozí do budovy Úřadu práce ČR. Poskytují základní informace o činnostech a službách Úřadu práce ČR. Zabezpečují nasměrování klienta ke kompetentnímu pracovníkovi. Poskytují základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, projektech. Podílí se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů, souvisejících se zařazením do evidence uchazeče, zájemce na Úřadu práce ČR. Předávají základní informace o podmínkách pro podání:
o Žádosti o zprostředkování zaměstnání
o Žádosti o zařazení do evidence zájemců o zaměstnání
o Žádosti o podporu v nezaměstnanosti
Vydávají Kontaktní karty klienta ÚP ČR. Přijímají doklady související s oblastí evidence a podpor a zprostředkování a poradenství (vyjma dokladů nutných předložit osobně ve stanoveném termínu), jejich předání příslušnému pracovníkovi. Obsluhují technické
vybavení pro zajištění přenosu informací o činnostech a službách Úřadu práce ČR (záznamová smyčka s těmito činnostmi). Obsluhují vyvolávací systém, infobox a PC pro klienty. Poskytují pomoc klientům při obsluze PC v rámci samo-obslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání. Zajišťují telefonický kontakt se zaměstnavatelem. Účastní se odborného školení projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 29. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2022/32641–78099812“.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Tarifní mzda je využívána ve společnostech se standardizovanou nebo hromadnou výrobou a silnou pozicí odborové organizace. Podíváme se, jak se tarifní stupně mzdy určují, a to i s konkrétním příkladem, co do tarifní mzdy zahrnovat, co se zaměstnancům vyplácí nad rámec tarifní mzdy. Ukážeme si i hlavní výhody a nevýhody a závěrem dodáme i doporučení pro zaměstnavatele, kteří zavedení tarifní mzdy zvažují.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.
Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?
Pojďme se detailněji podívat, jak vypadá nerovnoměrně rozvržená pracovní doba na příkladech. Zjistíte, jak zákoník práce definuje nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu, a mnoho dalšího.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje