- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Charakteristika pozice:
komunikace a spolupráce se subjekty v oblasti sportu
administrace dotací v oblasti sportu – kontrola žádostí, příprava a evidence smluv, rozpočtů, kontrola dodržování podmínek dotací a vyúčtování
práce s dotační aplikací, dalšími aplikacemi a informačními kanály města
zpracování databází a statistik v oblasti sportu
příprava podkladů a zabezpečení činnosti sportovní komise rady města
koordinace činností souvisejících s podporou sportovních aktivit spolků a dalších subjektů ve městě, včetně jejich prezentace a popularizace
koncepční činnosti a naplňování strategie rozvoje sportu města
naplňování městského webu a dalších informačních kanálů v oblasti sportu
příprava a organizace anket Naděje královéhradeckého sportu a Sportovec roku
zpracování podkladů pro jednání rady a zastupitelstva města
platové zařazení: 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění
je nastaven systém výkonového odměňování, tzn. souběžně s platovým tarifem reálná možnost osobního příplatku a odměn
Kvalifikační požadavky:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
znalost práce na PC (MS Word, Excel, Outlook, Internet)
schopnost zvládat vysoký objem administrativní činnosti
znalost fungování sportovního prostředí výhodou
komunikační a organizační schopnosti
samostatnost, flexibilita, odpovědnost, vysoké pracovní nasazení
řidičský průkaz skupiny B výhodou
uchazeč musí splňovat předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka ve smyslu zákona č. 312/2002 Sb., § 4 odst.
Více na: Hradec Králové: Kariéra
Přihlášky do VŘ podávejte do 10.9.2025

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.