- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Náměstí Míru č.p. 219
407 21 Česká Kamenice
Charakteristika pracovní pozice: plnění úkolů vyplývajících pro obce z ustanovení zákona o obcích (obecní zřízení), sekretariát starosty, místostarosty a tajemníka (asistentka), administrativní práce (spisová služba, vč. archivace). Odborně se jedná zejména o zajišťování přípravy zasedání zastupitelstva města a schůzí rady města a pořizování zápisů a usnesení z těchto jednání, vedení výdajové pokladny, zastupování na podatelně úřadu, v menší míře sociální sítě města.
Platové podmínky: 8. platová třída v souladu se zněním Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, Nařízení vlády č. 264/2022 Sb., kterým se mění některá nařízení vlády v oblasti odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě a v souladu se Zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění.
Předpokládaný termín nástupu do práce: 1. 8. 2023, příp. po dohodě.
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou s tříměsíční zkušební dobou.
Kvalifikační předpoklady: střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění.
Požadavky stanovené městem Česká Kamenice:
Předpokládá se základní orientace v dále uvedených činnostech:
- znalost problematiky chodu obecního úřadu, zákona č. 128/2000 Sb.,
- znalost související legislativy,
- analytické a logické myšlení,
- pečlivost, zodpovědnost, nezávislost, objektivita,
- loajalita,
- počítačová gramotnost a výborná znalost práce s MS Office,
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Náležitosti přihlášky:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození,
- státní příslušnost,
- místo trvalého pobytu, kontaktní telefonní číslo,
- číslo občanského průkazu (případně číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana),
- datum a podpis uchazeče.
Přílohy přihlášky:
- životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- osvědčení (certifikáty, ZOZ apod.) o odborných zkouškách, pokud je jeho držitelem.
Lhůta pro podání přihlášky (včetně příloh): pátek 28. 4. 2023 – do 11:00 hodin.
Vybraní uchazeči budou pozváni k pohovorům před výběrovou komisí, které proběhnou 5.5. a 12.5. 2023 v dopoledních hodinách.
Způsob podání přihlášky: obálku označenou „VŘ – sekretariát“ zaslat na adresu:
Tajemník MěÚ, Městský úřad Česká Kamenice, náměstí Míru čp. 219, 407 21 Česká Kamenice nebo předat osobně na podatelně Městského úřadu Česká Kamenice.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto oznámení a výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Co nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v dobrém kolektivu s možností dalšího vzdělávání,
- odpovídající tabulkové platové podmínky s osobním ohodnocením a s případnými odměnami za kvalitně odvedenou práci nad rámec pracovních povinností,
- 5 týdnů dovolené + 5 dní sick days (zdravotní volno), pružná prac. doba, homeoffice
- zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravenky, příspěvek na důchodové (penzijní) připojištění, zlevněné tarify od Vodafone na mobilní telefony až pro 5 čísel.



