- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Výběrové řízení č. 2025/55
Druh práce:
zajišťování činností v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a zastupování celospolečenských zájmů při rozhodčí činností v oblasti přestupků souvisejících s provozem na pozemních komunikacích zařazených v odboru agendy řidičů a motorových vozidel Magistrátu města Olomouce
Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída: 11. platová třída (33.280 – 38.570,– Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: doba neurčitá
Požadovaná kvalifikace:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
Obor: zaměřený na právo, právní vědu a správní činnost výhodou
Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou
Jiné požadavky:
schopnost koncepční a samostatné práce
komunikativní dovednosti
schopnost jednat s lidmi
adaptabilita
dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
řidičský průkaz skupiny B
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům
Bližší specifikace pracovní činnosti:
vykonává státní správu na úseku provozu na pozemních komunikacích ukládá správní tresty při porušení povinností stanovených právními předpisy v rozsahu své působnosti
samostatně posuzuje oznámení o přestupcích v dopravě
projednává přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, včetně přestupků provozovatelů vozidel
zpracovává stanoviska k obecně závazným právním předpisům v agendě, odpovídá na dotazy podnětů, státních a nestátních orgánů a organizací a občanů
Co Vám můžeme nabídnout:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
zaškolení zkušeným mentorem
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní programy mobilních operátorů
Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
řadu dalších benefitních programů magistrátu
interní jazykové kurzy
Lhůta pro podání přihlášky: 26. 8. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
datovou schránkou (ID: kazbzri)
e-mailem (e-mail přes )
osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?