- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme člověka s otevřenou myslí, kreativním přístupem a chutí pomáhat.
Baví Vás spolupráce, hledání nových řešení a komunikace s různými lidmi? Máte rádi týmovou práci, ale zvládáte i samostatné úkoly? Hledáte smysluplnou práci, která podpoří nejen rozvoj ostatních, ale i Vás samotných?
Pokud navíc chcete mít prostor pro své nápady a pomáhat měnit životy k lepšímu, jste to právě Vy, koho hledáme do našeho týmu.
Koho hledáme:
PRACOVNÍ KONZULTANT/KONZULTANTKA – SPECIALISTA/SPECIALISTKA KOMUNIKACE SE ZAMĚSTNAVATELI
Zkušenosti z oblasti lidských zdrojů, PR, sociálních služeb a obchodní dovednosti jsou velkou výhodou. Pokud ale máte chuť se učit a srdce na pravém místě, rádi Vás podpoříme.
Vaše náplň práce bude zahrnovat: pomoc lidem se znevýhodněním při hledání pracovního uplatnění; oslovování a budování vztahů se zaměstnavateli, vyjednávání podmínek; propagaci myšlenky, že zaměstnávat lidi s handicapem je přirozené; spolupráci s kolegy a odborníky, včetně sociálních služeb zaměřených na práci s lidmi s duševním onemocněním.
Co Vám nabízíme: různorodou a smysluplnou práci, která Vás bude bavit; flexibilní pracovní dobu s možností částečného home office; 5 týdnů dovolené; nástupní mzdu 35.000 Kč, po zkušební době osobní ohodnocení; služební notebook a telefon; podporu při zaškolení, pravidelné intervence a týmovou spolupráci; práci v přátelském menším kolektivu, kde si zakládáme na dobré náladě; společné teambuildingy a akce pro utužení vztahů.
Pracovní poměr nabízíme od března (nebo dle dohody) na dobu určitou, s možností prodloužení.
Na čem netrváme:
Nemusíte mít ihned vzdělání dle zákona o sociálních službách – je možné jej doplnit později. Hledáme však kreativního člověka, kterého jen tak něco nerozhodí.
Pokud Vás nabídka zaujala a chcete se přidat k našemu týmu, těšíme se na Vaši odpověď!
Dejte nám o sobě vědět a pošlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem na adresu: e-mail přes . Odesláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů. Pokud se chcete na něco zeptat, volejte Lucii Sedláčkovou na telefonu: zobrazit tel. číslo .
Těšíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?