- 49 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, pružná pracovní doba. Nástup možný ihned.
Co bude Vaší pracovní náplní: implementace a údržba firemních a systémových aplikací a programů; sledování a vyhodnocování provozu informačních systémů a zajišťování jejich optimalizace; přímá podpora koncových uživatelů IS; tvorba standardů pro způsob práce koncových uživatelů a využívání SW a HW, analýza požadavků uživatelů a jejich řešení, spolupráce s klíčovými uživateli na vytváření podnikových norem pro využívání IS; realizace programových úprav za použití firemních vývojových prostředků pro výstupy IS; koordinace programových úprav zadávané externím dodavatelům; vedení a údržba příslušné dokumentace; vnitropodniková školení výpočetní techniky a informačních systémů.
Přidejte se k nám: máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru, znáte základy ekonomických podnikových procesů, máte zkušenost s prací s podnikovým informačním systémem, rád/ráda komunikujete s lidmi, jste aktivní v přístupu k práci a ochotný/ochotná se dále vzdělávat, zvládnete AJ na úrovni studia technické dokumentace, výhodou bude znalost MS-SQL (programování, nastavení, správa), znalost O365.
Proč by Vás to mohlo bavit: Vaše skripty udrží firmu v chodu a nikdo Vám do nich nebude mluvit.
Získáte u nás: příspěvek na penzijní připojištění až 1500 Kč; kontakt se strojírenskou špičkou a novými trendy; až 30 dnů volna v kalendářním roce; lékaře na telefonu; výhodné volání pro celou rodinu; stravování v závodní jídelně s obědy od 45 Kč a výběrem ze 6jídel; další zajímavé benefity, ze kterých si vybere opravdu každý – placené dny volna navíc při svatbě, narození dítěte apod., odměny za pracovní jubileum, životní jubileum, odchod do důchodu, firemní ubytovna, firemní akce – sportovní, kulturní, zážitkové, životní pojištění a mnoho dalšího, pohodlné parkování v areálu s bezpečným přístřeškem na kola a motocykly.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.