- 32 000 – 38 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Charakteristika pozice:
Příprava a zpracování podkladů pro výběrová řízení na opravy a menší investice zajišťované u objektů, které jsou ve správě odboru. Zpracování rozpočtů dle platných ceníků stavebních prací pro výběrová řízení zajišťované odborem pro všechny stupně projektové přípravy a realizace staveb.
Bližší informace o druhu práce podá: Mgr. Petr Božek, vedoucí Odboru sportu, tel.: zobrazit tel. číslo
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné – stavební směr,
" orientace v obecně závazných předpisech souvisejících s vykonávanou činností, zejména:
" znalost uživatelské práce na PC – Word, Excel, Powerpoint,
" velmi dobrá schopnost jednat s lidmi, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, flexibilita,
" velmi dobrý ústní a písemný projev.
Dále výhodou:
" zkušenosti s přípravou a realizaci stavebních oprav a menších investic vč. oceňování stavebních prací,
" praxe ve veřejné správě,
" komunikativní znalost některého světového jazyka.
Celý text výběrového řízení, přehled dokladů potřebných pro zařízení mezi uchazeče o obsazení pozice a způsob předání dokumentů je dostupný na: https://www.brno.cz/no_cache/obcan/volnamistaavyberovarizeni/volna-mista-magistrat/
Zaměstnanecké výhody: " možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" závodní stravování,
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.