- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Charakteristika pozice:
Příprava a zpracování podkladů pro výběrová řízení na opravy a menší investice zajišťované u objektů, které jsou ve správě odboru. Zpracování rozpočtů dle platných ceníků stavebních prací pro výběrová řízení zajišťované odborem pro všechny stupně projektové přípravy a realizace staveb.
Bližší informace o druhu práce podá: Mgr. Petr Božek, vedoucí Odboru sportu, tel.: zobrazit tel. číslo
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné – stavební směr,
" orientace v obecně závazných předpisech souvisejících s vykonávanou činností, zejména:
" znalost uživatelské práce na PC – Word, Excel, Powerpoint,
" velmi dobrá schopnost jednat s lidmi, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti, flexibilita,
" velmi dobrý ústní a písemný projev.
Dále výhodou:
" zkušenosti s přípravou a realizaci stavebních oprav a menších investic vč. oceňování stavebních prací,
" praxe ve veřejné správě,
" komunikativní znalost některého světového jazyka.
Celý text výběrového řízení, přehled dokladů potřebných pro zařízení mezi uchazeče o obsazení pozice a způsob předání dokumentů je dostupný na: https://www.brno.cz/no_cache/obcan/volnamistaavyberovarizeni/volna-mista-magistrat/
Zaměstnanecké výhody: " možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního i osobního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře, kurzy),
" výbornou dostupnost – pracoviště v centru Brna,
" 5 týdnů dovolené,
" 4 dny indispozičního volna (sick days),
" závodní stravování,
" a další zajímavé zaměstnanecké výhody dle Kolektivní smlouvy (např. příspěvek na rekreaci, popř. penzijní připojištění nebo životní pojištění, příspěvek na rekreaci dítěte, příspěvek na zdravotní péči, příspěvek na ošatné, odměna dárcům krve, odměna při životním výročí, jazykové kurzy).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?