- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Pracovní náplň: výkon funkce strážníka městské policie v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii, v platném znění, v katastrálním území města Rokycany se zákonem stanovenými výjimkami.
Požadavky na uchazeče: tělesná a zdravotní způsobilost k výkonu oprávnění podle zákona 553/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Zdravotní způsobilost bude v konečné fázi výběrového řízení posuzována smluvním lékařem Města Rokycany, náklady nebude hradit uchazeč. Osoba starší 18 let, občanství ČR. Bezúhonnost a spolehlivost dle zákona 553/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Úplné střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou. Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič s praxí. Fyzická zdatnost a psychická způsobilost (psychická způsobilost bude v konečné fázi výběrového řízení ověřována testem). Dobrá znalost práce na PC, kancelářské programy, internet. Komunikativnost, asertivita, společenská úroveň jednání a vystupování, vyšší úroveň verbálního a písemného projevu. Schopnost pracovat samostatně i jako člen týmu. Zbrojní průkaz skupiny D výhodou. Platné osvědčení o splnění stanovených odborných předpokladů strážníka výhodou. Aktivní znalost cizího jazyka výhodou.
Nabízíme: rozmanitá práce v malém kolektivu, možnost poskytnutí služebního bytu, 200 hodin dovolené (při 40 hodinovém týdenním úvazku), 3 dny osobního volna, příplatky za noční směny, práci o víkendu a ve svátek, stravné poskytované formou platební karty, možnost získání zvláštního zlevněného zaměstnaneckého tarifu pro mobilní komunikaci, čtvrtletní odměny dle výkonnosti.
Pracovní poměr na dobu určitou (jeden rok) s předpokladem změny na pracovní poměr na dobu neurčitou. Po získání osvědčení o splnění odborných předpokladů zařazení v platové třídě 8.
Přihláška do výběrového řízení musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, místo trvalého pobytu uchazeče (případně registrovaného i reálného pobytu). Telefonický kontakt a email, číslo občanského průkazu uchazeče. Datum a podpis uchazeče. Požadované doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, motivační dopis, čestné prohlášení o bezúhonnosti, čestné prohlášení o spolehlivosti ne starší tří měsíců, kopie dokladu o dosaženém vzdělání.
Písemné přihlášky do výběrového řízení zasílejte nejpozději do 6. 2. 2025 do 16 hod.
Na adresu: Město Rokycany se sídlem městský úřad, Masarykovo náměstí 1, 337 01 Rokycany
V případě osobního doručení přihlášku doručte na podatelnu městského úřadu.
Bližší informace lze získat na služebně městské policie nebo na tel. čísle zobrazit tel. číslo
DOKLADY, KTERÉ BYLY PŘÍLOHOU PŘIHLÁŠKY VÁM BUDOU PO SKONČENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ VRÁCENY.
VYHLAŠOVATEL SI VYHRAZUJE PRÁVO ZRUŠIT VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ V JEHO PRŮBĚHU, NEBO NEVYBRAT ŽÁDNÉHO Z UCHAZEČŮ A VYHLÁSIT NOVÉ VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.