Náplň práce:
- Zodpovědnost za kompletní správu a údržbu budov
- Zastupování společnosti před úřady, institucemi, nájemci a jinými subjekty
- Nastavení systému správy budov, rozdělení kompetencí a zodpovědností mezi vlastníka a nájemníky
- Pasportizace a případné zajištění další nezbytné dokumentace pro objekty
- Řízení, koordinace a komunikace s dodavatelskými společnostmi v rámci správy a údržby budov
- Sestavení plánů údržby a servisu zařízení, zodpovědnost za jejich plnění
- Řízení financí společně s pravidelným reportem managementu společnosti
- Sestavení investičních plánů spadajících pod správu a údržbu budov
- Zodpovědnost za ekonomiku správy budov
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání v elektrotechnickém, strojním nebo stavebním oboru
- Minimálně 3 roky praxe v oboru správy nemovitostí
- Znalost mechanismů a ekonomiky správy objektů a jejich technologií
- Orientace v projektové dokumentaci a stavební legislativě
- Komunikativní osobnost s tahem na branku
- Organizační a komunikační schopnosti
- Uživatelská znalost práce na PC – MS Word, Outlook, MS Excel, PowerPoint
- Řidičský průkaz skupiny B
- Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
- Schopnost aktivně řešit problémy
- Místo výkonu práce: Zlín