- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Fokus Liberec o.p.s. – organizace, která od roku 1993 podporuje lidi s duševním onemocněním poskytováním sociálních služeb a jejich zaměstnáváním. Pracujeme s metodami zaměřenými na člověka, uplatňujeme principy recovery přístupu a metodiku CARe.
Popis pracovní pozice:
Aktuálně hledáme do zavedeného terénního týmu kolegu/kolegyni na pozici vedoucího služby Podpora samostatného bydlení pro oblast Českolipsko a Novoborsko s organizačními a komunikačními schopnostmi, který je schopen efektivního vedení lidí v týmu a má dovednosti pro efektivní komunikaci se zdravotnickými a sociálními službami včetně jednání s obcemi a se zástupci Libereckého kraje. Pracovník vykonává sociální práci v souladu se Zákonem 108/2006Sb, vede a organizuje sociální práci v terénním týmu, v rámci kterého dochází ke sdílené spolupráci v oblasti podpory osob s duševním onemocněním.
Pracoviště: Dubická 1603, Česká Lípa, 470 01 (kancelář)
Místo výkonu práce: Česká Lípa, Nový Bor (k dispozici je služební vůz)
Datum nástupu: ihned, případně dle dohody, nejpozději od 1.05.2022
Mzdové rozpětí: po zaučení min. 30 000,–Kč max. 43 000,– Kč měsíčně = základní tarif 21 500,–Kč pokud je SP 23 500,–Kč, osobní ohodnocení 3 500 – 5 500,– Kč (při nástupu 1 600,–Kč), příplatek za vedení 3 000 – 10 000,–Kč pokud zaměstnanec vede alespoň tři zaměstnance, věrnostní příplatek od 1 000,– Kč za praxi v oboru maximálně 4 000,– Kč. Při práci pro organizaci 2 roky, věrnostní příplatek ve výši 2 000 Kč (po dalších odpracovaných letech příplatky až do výše 10 000 Kč/měsíc).
CV a motivační dopis (uveďte vzdělání, vzdělávací kurzy a semináře) včetně dotazů zasílejte na e-mail e-mail přes Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?