- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Druh práce: Finanční vztahy příspěvkových organizací vůči zřizovateli (rozpočtový proces, hospodaření, účetní závěrka). Zabezpečení agendy cestovních příkazů a vydávání příkazových bloků. Zajišťování výkonu souhrnu více věcně souvisejících odborných agend státní správy nebo samosprávy. Samostatné provádění kontrol a dohledu nad efektivním využíváním finančních prostředků ve školách a školských zařízeních.
Pracovní pozice je vhodná pro osoby se zdravotním postižením.
Místo výkonu práce: Sokolov
Platové zařazení: 10. platová třída
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou
Den nástupu do práce: 01.08.2022, popř. dle dohody
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 odst. 1 zákona o úřednících
2. Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Požadavky na uchazeče
zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,
č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů;
vyhlášky č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky, ve znění pozdějších předpisů;
základní znalost problematiky zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení);
základní znalost problematiky cestovních náhrad.
3. velmi dobrá znalost práce s MS Excel
Výhodou je
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.
Uchazeč podá písemnou přihlášku, která musí podle 7 odst. 4 zákona o úřednících obsahovat
V přihlášce uchazeč dále uvede
K přihlášce uchazeč připojí
Místo a způsob podání přihlášky
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na úř., rozpočtu pro příspěvkové organizace zřízené městem Sokolov“
a to nejpozději do 02.06.2022
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.