- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
NÁPLŇ PRÁCE: výkon odborné činnosti související s činností Kanceláře rektora, organizace pracovních schůzek, vedení diáře, zpracování zápisů z porad, příprava podkladů pro jednání, administrativní činnosti spojené s evidencí vydaných rozhodnutí, evidence smluv, zpracování reportů a statistik, vyřizování korespondence.
POŽADAVKY: VŠ vzdělání (min. Bc) – ekonomické zaměření, velmi dobrá znalost českého jazyka – vysoká gramatická úroveň, anglický jazyk na komunikativní úrovni – min. B1, znalost obchodní korespondence, psaní všemi deseti, dobrá znalost práce s PC (MS Office, zejm. Excel), velmi dobré organizační a komunikačních schopnosti, aktivní přístup k plnění úkolů, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič, občanská bezúhonnost.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení (tříměsíční zkušební doba).
NABÍZÍME: zajímavé pracovní uplatnění v rychle se rozvíjející vysoké škole neuniverzitního typu v metropoli jižních Čech, 6 týdnů dovolené, dotované stravování, zaměstnanecké benefity.
POŽADOVANÉ DOKLADY: přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách školy www.vstecb.cz, případně na kontaktním e-mailu), strukturovaný životopis, motivační dopis, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců).
Kontaktní osoba: Valéria Kaiserová (Ekonomické oddělení), tel: zobrazit tel. číslo , e-mail přes .
Přihlášku podat do 31.10.2020.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?