- Plný úvazek

Kontakt: předem e-mailem: e-mail přes
Pracovní doba: 8.30 – 16.30 hod
Nabízíme práci ve velice atraktivním prostředí internetového obchodu. Na českém trhu se již pohybujeme osmým rokem. Můžeme nabídnout velice zajímavou práci a především kariérní růst – Vaše pozice záleží čistě na Vás – Vašem nadšení a chutí zapojit se do firmy nejen jako pouhý zaměstnanec.
NÁPLŇ PRÁCE:
administrativní práce v kanceláři
výpmoc účetního a reklamačního oddělení
doplňkové práce z dalších oddělení
NABÍZÍME:
stabilní pozici s možností profesního růstu
po roce možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou
přátelský mladý kolektiv
možnost seberealizace
POŽADUJEME:
částečná znalost účetnictví, systém POHODA – VÝHODOU
dobrou znalost práce na PC – denní práce na PC
dobrou znalost práce s tabulkovým a textovým editorem – denní práce
základní rozhled v oblasti internetového obchodu
příjemné vystupování
umění komunikovat s lidmi
spolehlivost a čestnost
ochota učit se novým věcem
orientace na výkon, práce pro firmu
Internetový business je jeden z nejrychleji rostoucích a rozvíjejících se oborů, z toho důvodu je stejný požadavek kladen na zaměstnance. Pokud toužíte po práci, kde můžete ukázat své schopnosti a dovednosti, kde můžete říct svůj názor a přispět ke změnám v podniku, kde se můžete realizovat a ne ustrnout na jednom místě – tak právě my jsme ten správný zaměstnavatel!
Své životopisy zasílejte nejdéle do 31. ledna 2017 na emailovou adresu e-mail přes
Na pracoviště nechoďte osobně ani nevolejte, stačí zaslat životopis a my Vás budeme kontaktovat.Uchazeči s doporučenkou od úřadu práce si nejdříve domluví schůzku přes email e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?