- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Jaklovecká 1379/9, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava 10
1. kontakt e-mailem: e-mail přes
Data Servis – informace s.r.o. – už více než 20 let děláme průzkumy trhu a specializujeme se na trh gastro podniků (HoReCa). V současné době hledáme toho správného člověka na pozici: KOORDINÁTOR EXTERNÍCH PRACOVNÍKŮ
Koordinátor externích pracovníků zajišťuje veškerou organizaci práce externích pracovníků = auditorů realizujících průzkumy v terénu.
Co bude Vaším úkolem?
Plánování a vedení práce pracovníků.
Zajišťování náborů, přijímání a propouštění pracovníků.
Vedení personální evidence.
Spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování pracovníků.
Zajišťování školení a vzdělávání pracovníků.
Spolupráce s dalšími členy realizačního týmu.
Reporting vedení organizace.
Co je pro nás důležité?
SŠ vzdělání
Organizační talent, tvůrčí myšlení, pracovitost
Znalost MS Office (Excel, Powerpoint)
ŘP sk. B
Co Vám můžeme nabídnout?
práci pro významné a renomované společnosti na trhu
přátelský tým
sídlo v příjemné a klidné lokalitě Slezské Ostravy
nástup dle dohody
práce vhodná na zkrácený úvazek 40/20 hod.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, pravidelné prémie a odměny, firemní akce, flexibilní pracovní doba, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní pojištění
Informace o zpracování Vašich osobních údajů, o lhůtách uchovávání Vašich osobních údajů a o výkonu Vašich práv v souladu s požadavky GDPR naleznete na www.data-servis.eu/gdpr.
Nástup ihned.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.