- 30 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Místo výkonu práce: Jaklovecká 1379/9, Slezská Ostrava, 710 00 Ostrava 10
1. kontakt e-mailem: e-mail přes
Data Servis – informace s.r.o. – už více než 20 let děláme průzkumy trhu a specializujeme se na trh gastro podniků (HoReCa). V současné době hledáme toho správného člověka na pozici: KOORDINÁTOR EXTERNÍCH PRACOVNÍKŮ
Koordinátor externích pracovníků zajišťuje veškerou organizaci práce externích pracovníků = auditorů realizujících průzkumy v terénu.
Co bude Vaším úkolem?
Plánování a vedení práce pracovníků.
Zajišťování náborů, přijímání a propouštění pracovníků.
Vedení personální evidence.
Spolupráce na nastavení a vedení systému hodnocení, motivace a odměňování pracovníků.
Zajišťování školení a vzdělávání pracovníků.
Spolupráce s dalšími členy realizačního týmu.
Reporting vedení organizace.
Co je pro nás důležité?
SŠ vzdělání
Organizační talent, tvůrčí myšlení, pracovitost
Znalost MS Office (Excel, Powerpoint)
ŘP sk. B
Co Vám můžeme nabídnout?
práci pro významné a renomované společnosti na trhu
přátelský tým
sídlo v příjemné a klidné lokalitě Slezské Ostravy
nástup dle dohody
práce vhodná na zkrácený úvazek 40/20 hod.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, pravidelné prémie a odměny, firemní akce, flexibilní pracovní doba, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní pojištění
Informace o zpracování Vašich osobních údajů, o lhůtách uchovávání Vašich osobních údajů a o výkonu Vašich práv v souladu s požadavky GDPR naleznete na www.data-servis.eu/gdpr.
Nástup ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?