- 32 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Místo výkonu práce KoP DOMAŽLICE.
Hlavní náplň činnosti: individuální práce s uchazeči o zaměstnání v rámci pracovišť Krajské pobočky v Plzni zaměřená především na poskytování poradenské činnosti dlouhodobě nezaměstnaným a na prevenci nelegálního zaměstnávání, poskytování skupinového poradenství pro uchazeče o zaměstnání pracovišť Krajské pobočky v Plzni zaměřené především na poradenskou činnost dlouhodobě nezaměstnaným, asistence dlouhodobě nezaměstnaným při jednání se zaměstnavateli, spolupráce se SUIP při podezření na nelegální zaměstnání
Kvalifikační a další požadavky: minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou, výhodou znalost zákona o zaměstnanosti, zákoníku práce a správního řádu, aktivní uživatelská dovednost práce s PC, práce s lidmi, komunikační dovednosti, psychická odolnost, zkušenost se skupinovým poradenstvím, vysoké pracovní nasazení a flexibilita, schopnost týmové práce, adaptace a ochota učit se novým věcem, odpovědnost, samostatnost, pečlivost a důslednost, svéprávnost, bezúhonnost a zdravotní způsobilost
Pracovní podmínky: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy.
Pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu pracovní neschopnosti, mateřské a rodičovské dovolené.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 05.05.2017 včetně na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?