- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Individuální práce s uchazeči o zaměstnání zaměřená především na poskytování poradenské činnosti dlouhodobě nezaměstnaným a na prevenci nelegálního zaměstnávání. Poskytování skupinového poradenství pro uchazeče o zaměstnání zaměřené především na poradenskou činnost dlouhodobě nezaměstnaným. Asistence dlouhodobě nezaměstnaným při jednání se
zaměstnavateli. Spolupráce se SUIP při podezření na nelegální zaměstnání.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazenína služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 10. října 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně,
Polní 1011/37, 659 59 Brno,
nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na
výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu
e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID syyztwe.
Formulář žádosti na:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-specialista-prevence-nlz-10–10–2022
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/91837–78099801“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může
zúčastnit žadatel, který splňuje základní předpoklady stanovené zákonem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?