- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Individuální práce s uchazeči o zaměstnání zaměřená především na poskytování poradenské činnosti dlouhodobě nezaměstnaným a na prevenci nelegálního zaměstnávání. Poskytování skupinového poradenství pro uchazeče o zaměstnání zaměřené především na poradenskou činnost dlouhodobě nezaměstnaným. Asistence dlouhodobě nezaměstnaným při jednání se
zaměstnavateli. Spolupráce se SUIP při podezření na nelegální zaměstnání.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazenína služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 10. října 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně,
Polní 1011/37, 659 59 Brno,
nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na
výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu
e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID syyztwe.
Formulář žádosti na:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-specialista-prevence-nlz-10–10–2022
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/91837–78099801“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může
zúčastnit žadatel, který splňuje základní předpoklady stanovené zákonem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.