- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Požadujeme: SŠ vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou, znalost programů MS Office (Excel, Word, Powerpoint), výbornou znalost českého jazyka, komunikační dovednosti a schopnost pracovat v týmu, samostatnost, pečlivost, aktivní přístup ke svěřeným úkolům, organizační schopnosti, ochotu učit se novým věcem, znalost anglického / německého jazyka výhodou, trestní bezúhonnost, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).
Náplň práce: podpora obchodního týmu, obchodní dokumentace, zápisy z porad, správa databáze zákazníků, evidence a vyřizování poštovních zásilek, telefonická a emailová komunikace se zákazníky, práce s interním systémem, spolupráce s ostatními odděleními společnosti, zajišťování ubytování a občerstvení pro návštěvy.
Místo výkonu práce: Branská 329, 514 01 Jilemnice.
Nabízíme: příjemné pracovní prostředí nadnárodní společnosti, práce v přátelském kolektivu, 20 dní dovolené, 3 dny sick days, firemní telefon a notebook, příspěvek na stravování, pernamentky do bazénu v Nové Pace, Vrchlabí a Jilemnici,vstupenky do ZOO Dvůr Králové n./Labem pro celou rodinu, jazykové kurzy, možnost zakoupení našich výrobků za zvýhodněnou cenu, po zapracování smlouva na dobu neurčitou.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.