- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz – pracovní doba od 08:30 hod. do 17:00 hod. pondělí – pátek.
Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Pracovní náplň: práce ve skladu, příjem a expedice zboží, kontrola a balení zboží, nakládky a vykládky zboží (jedná se o nábytek veškerého druhu – postele, rošty, skříně apod., + matrace), po zaučení možnost rozvozů zboží po-pá.
Požadavky: organizační schopnosti, samostatnost, nutností řidičský průkaz sk. B.
Kontakt – paní Hanzlová, e-mail: e-mail přes (pro zaslání životopisu) nebo osobně na adrese Hronov, Hostovského 525 v prodejně nábytku naproti Penny Marketu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.