Referent/ka Odboru životního prostředí

Kutná Hora
24.100 – 35.000 Kč
Smluvní vztah

Obecná charakteristika pracovní pozice:
Zajišťování agendy správy složek životního prostředí – výkon státní správy na úseku hospodaření s odpady, ochrany ovzduší a vod, povolování nakládání s vodami, koordinace protipovodňových opatření, řešení ekologických havárií, samostatné provádění specializovaných kontrol nad plněním povinností daných zákony o životním prostředí a koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska (JES).

Požadavky zaměstnavatele:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
  • výhodou vzdělání ve studijním programu se zaměřením na životní prostředí
  • výhodou praxe v oblasti hospodaření s odpady, ochrany ovzduší nebo ochrany vod
  • vítána je zkouška odborné způsobilosti pro správní činnost v oblasti ochrany ovzduší, vodního hospodářství nebo hospodaření s odpady
  • řidičské oprávnění pro skupinu „B“ – aktivní řidič
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, odpovědnost
  • organizační a komunikační schopnosti
  • vysoké pracovní nasazení
  • uživatelská znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook, internet

Zaměstnanecké výhody: stravenky, penzijní připojištění, dovolená 5 týdnů, indispoziční volno 5 dny.

Veškeré informace najdete ve vyhlášeném výběrovém řízení na úřední desce MěÚ Kutná Hora.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 24 100 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 2. května
Sy Thi Nguyen | Sy Thi Nguyen | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. září
Sy Thi Nguyen | Sy Thi Nguyen | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • 20 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. září

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.