- 50 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Monaco int. s.r.o. působí na českém a slovenském trhu více než 30 let. Zaměřuje se na dovoz a prodej technologického vybavení pro gastronomii, široký sortiment stolního, kuchyňského a banketového vybavení pro hotely a restaurace, kompletního vybavení pro pizzerie od strojního vybavení po suroviny, včetně receptur a zaškolení. Dále nabízíme široký sortiment cukrářských, zmrzlinářských a pekařských surovin, pomůcek a doplňků pro cukrárny a výrobny. Od roku 2010 provozujeme vlastní e-shop.
Aktuálně rozšiřujeme náš logistický tým a hledáme vhodné kandidáty na obsazení pozice:
Skladník/ Skladnice (ŘP sk. B)
Co u nás budete dělat?
Denní agenda:
Příprava objednávek pro závozy a e-shop: správnost vydaného zboží, kontrola kódů, množství a expirace (u potravin) dle dodacího listu
Příjem a zalistování zboží na sklad
Týdenní agenda:
Evidence pohybu zboží ze skladu na sklad: převod výdej/převod příjem
Transformace/rozvážení/výrobků
Reklamace: Kontrola zboží – nedoručené zásilky, vrácené balíky, záměna zboží
Převoz zboží mezi sklady
Kontrola a péče o sklad – dle potřeby/průběžně
Inventury a předání informací ke srovnání v systému
Kontrola min. trvanlivosti
Doplňování a uspořádání zboží (lepení štítku) a udržovaní pořádku a čistoty (pravidelný úklid skladu)
Pozice Vám sedne pokud:
Máte předchozí zkušenost s prací skladníka
Jste zodpovědný/á, umíte pracovat samostatně
Jste pečlivý/á, máte smysl pro detail a pořádek
Ovládáte práci s počítačem
Pozice je vhodná pro může ( limit častého zvedání břemen do 30 kg)
Jste zkušený řidič (sk. B)
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Nabízíme: ·
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Zázemí česko-italské rodinné firmy – s tím souvisí neomezené množství dobré italské kávy
Zaměstnanecké slevy na náš sortiment
Multisport Karta
Stravenkový paušál
MONACO int. s.r.o.
Mladoboleslavská 209
197 00 Praha
IČO: 60471271
Datová schránka: b7enfbb
Další informace:
GPS: 50.134515364092,14.558016129926,
S-JTSK: -733291.82 -1039572.46,
RUIAN: 22460641
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.