- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Kontakt: emailem, telefonicky 9–00–14.00 hodin.
Své žádosti do výběrového řízení včetně strukturovaného životopisu a motivačního dopisu (jaké máte zkušenosti s cílovou skupinou, proč chcete pracovat jako sociální pracovník, kvalifikace, zkušenosti práce v sociální oblasti) zasílejte písemně nebo elektronicky na adresu: Ing. Martin Damborský, Charita Zábřeh, Žižkova 15, 789 01 Zábřeh, email: . Uzávěrka příjmu žádostí je 21. 2. 2024.
Bližší informace o obsazovaném místě a pracovních podmínkách podá Miloslava Kolegarová, DiS. Vedoucí CDS Oáza, e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo
Obsah práce:
o poskytování základního sociálního poradenství
o jednání se zájemci o službu, s uživateli služby a jejich rodinnými příslušníky, s odborníky apod.
o provádění sociálního šetření u žadatelů o službu
o koordinace procesu individuálního plánování uživatelů služby
o sociální práce s cílovou skupinou osob s mentálním postižením organizace a realizace denních programů dle individuálních plánů uživatelů – vedení skupinových nebo individuálních aktivit s uživateli
o poskytování potřebné podpory a fyzické dopomoci uživatelům (např. příprava jídla a pomoc při jeho podávání, pomoc při hygieně, dopomoc při oblékání, při aktivitách v zařízení i mimo něj…)
o zajištění kontaktu uživatelů služby se společenským prostředím příprava jídla a pomoc při jeho podávání, pomoc při hygieně, dopomoc při oblékání
o vedení dokumentace spojené s poskytováním služby
o zajištění svozů a rozvozů uživatelů služby
o provádění analytické a metodické činnosti v sociální službě
o podílení se na procesu uplatňování standardů kvality v praxi služby (např. aktualizace metodiky v souladu s dobrou praxí služby a s požadavky na kvalitu služby)
o poskytování svozů a rozvozů z nebo do Oázy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?