- 35 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Hlavní náplň činnosti:
o zajišťování informačních a organizačních prací v oddělení inspekce pracovněprávních vztahů
o provádění organizace a koordinace práce oddělení, komplexní vedení agendy oddělení
Podmínky nástupu:
o platové podmínky dle zákona č. 262/2006 Sb.
o platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
o pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou se zkušební
dobou 3 měsíce
o 7. platová třída
Jaké výhody můžete očekávat na pracovním místě:
o práci ve státní správě s velmi vysokou mírou jistoty a stability
o pružnou pracovní dobu
o 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
o finanční odměny při životních a pracovních výročích
o příspěvek na stravování
o služební mobilní telefon
Místo výkonu práce: Oblastní inspektorát práce pro Jihomoravský kraj a Zlínský kraj, Milady Horákové 3, 658 60 Brno
Termín nástupu: 15. 10. 2021, popř. dle dohody
Motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem doručte nejpozději do 15. 8. 2021 (včetně) na adresu nebo e-mail:
Oblastní inspektorát práce pro Jihomoravský kraj a Zlínský kraj
Milady Horákové 3, 658 60 Brno
Tel. kontakt: zobrazit tel. číslo
e-mail:
Vybráni zájemci budou pozváni k užšímu výběrovému řízení na oblastním inspektorátu práce.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?