- Plný úvazek
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Požadavky:
- o ukončené SŠ vzdělání s maturitou, popř. VOŠ
- o výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office)
- o organizační schopnosti, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita
- o řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič
- o praxe ve státní správě výhodou
- o občanská bezúhonnost
Hlavní náplň činnosti:
o zajišťování informačních a organizačních prací v oddělení inspekce pracovněprávních vztahů
o provádění organizace a koordinace práce oddělení, komplexní vedení agendy oddělení
Podmínky nástupu:
o platové podmínky dle zákona č. 262/2006 Sb.
o platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
o pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou se zkušební
dobou 3 měsíce
o 7. platová třída
Jaké výhody můžete očekávat na pracovním místě:
o práci ve státní správě s velmi vysokou mírou jistoty a stability
o pružnou pracovní dobu
o 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna
o finanční odměny při životních a pracovních výročích
o příspěvek na stravování
o služební mobilní telefon
Místo výkonu práce: Oblastní inspektorát práce pro Jihomoravský kraj a Zlínský kraj, Milady Horákové 3, 658 60 Brno
Termín nástupu: 15. 10. 2021, popř. dle dohody
Motivační dopis doplněný strukturovaným profesním životopisem doručte nejpozději do 15. 8. 2021 (včetně) na adresu nebo e-mail:
Oblastní inspektorát práce pro Jihomoravský kraj a Zlínský kraj
Milady Horákové 3, 658 60 Brno
Tel. kontakt: zobrazit tel. číslo
e-mail:
Vybráni zájemci budou pozváni k užšímu výběrovému řízení na oblastním inspektorátu práce.
Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů a výběrové řízení zrušit.