- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PRACOVNÍCI PŘEPÁŽKY V KLIENTSKÉM CENTRU
Požadujeme: Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, čistý TR, ŘP. skupiny B, uživatelská znalost MS Office. Pracovní zkušenosti na obdobné pozici jsou výhodou, nikoliv podmínkou. Flexibilní, empatická, zodpovědná osobnost, která je schopná zvládat stresové situace a ráda pracuje v týmu.
Náplň práce: Obsluha klientů na přepážce, vyřizování jejich požadavků, pomoc klientům při řešení škodních událostí, pravidelná komunikace s klienty a rozvíjení osobních vztahů, doplňování jejich portfolia. Dále pak servis stávajících klientů – optimalizace jejich produktového portfolia podle aktuálních potřeb. V menší míře pak oslovování nových skupin potencionálních klientů v rámci marketingových akcí.
Nabízíme: Teoretické i praktické zaškolení v oboru, kontinuální rozvoj obchodních dovedností, zázemí silné společnosti, stabilní příjem složený z pevné složky a odměny za výkon, flexibilní pracovní dobu (vhodné pro rodiče samoživitele nebo matky po RD), částečně možnost pracovat formou home office, možnost kariérního růstu – stávající absolventy VŠ zařazujeme do manažerského studia, které je zakončeno certifikátem. Motivační složka odměňování, automobil i k soukromým účelům, poukaz na dovolenou.
První kontakt: životopisy zasílejte na email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?