- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Případné informace k výběrovému řízení podáme na služebně Městské policie Vítkov, nám. Jana Zajíce 4, 749 01 Vítkov, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mail:
Přihlášku společně s požadovanými materiály doručte na podatelnu Městského úřadu ve Vítkově nebo na adresu Městský úřad Vítkov, nám. Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov do 30. června 2023 v zalepené obálce s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ NA STRÁŽNÍKA MP VÍTKOV – NEOTVÍRAT s uvedením jména a adresy podavatele. Přihlášky doručené po tomto datu nebudou do výběrového řízení zařazeny.
Místo výkonu práce: Město Vítkov a okolí
Pracovní poměr: na dobu určitou do doby vykonání řádné zkoušky či do prvního opravného termínu. Následně pracovní poměr na dobu neurčitou.
Plat strážníka se skládá ze základního tarifu, zvláštního příplatku tzv. rizikového, příplatků za práci v noci, příplatků za práci v sobotu a v neděli, osobního příplatku a odměn za splnění mimořádného pracovního úkolu.
Po úspěšném absolvování zkoušky odborné způsobilosti před komisí MV a závazku k setrvání v pracovním poměru na dobu minimálně 5 let nabízíme náborový příspěvek 60 000 Kč, splatný v šesti měsíčních splátkách 10 000 Kč.
Dalšími benefity v péči o zaměstnance jsou příspěvky na: penzijní připojištění se státním příspěvkem; na kapitálové životní pojištění; na stravování; na vitamíny, osobní konto zaměstnance s příspěvkem na rekreaci, kulturu, sport, vzdělávání nebo zdravotní péči; sociální výpomoci návratné i nenávratné; dary při pracovním nebo životním výročí a 25 dnů dovolené.
Uchazeči(ky) budou podrobeni(y) fyzickému testu, orientačnímu testu ze znalosti zákona č.553/91 Sb., o obecní policii a schopnosti práce na PC, osobnímu pohovoru, psychologickým testům a lékařskému vyšetření.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení nebo nevybrat žádného uchazeče. Po skončení výběrového řízení zasílá vyhlašovatel nevybraným uchazečům poskytnuté materiály zpět.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?