- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vhodné pro: pouze pro OZP a TZP – osoby se zdravotním postižením
Výše mzdy v hrubém za měsíc: 18 500,– Kč – plný úvazek + prémie
Nabízené výhody: práce ve stabilní a perspektivní společnosti, příjemný kolektiv, příležitost pro profesní i mzdový růst – možnost postupu a zvýšení úvazku, motivační ohodnocení, příspěvek na penzijní připojištění, možnost nákupu firemních výrobků za velmi zvýhodněné ceny, občerstvení na pracovišti, možnost vedení účtu zdarma, právní poradenství, flexibilní pracovní doba.
Požadavky: Znalost práce na PC, manuální zručnost, dobrá mobilita, požadujeme pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní náladu a aktivní přístup k práci.
Vaše práce bude: Administrativní práce spojené s vyřízením objednávek, vkládání textilu do tiskárny a jeho potisk, odebírání a evidence hotových výrobků, komunikace s ostatními odděleními firmy. Znalost grafických programů je na této pozici výhodou, ale není podmínkou. Nezkušené zaučíme. Práce není fyzicky náročná, ale vyžaduje dobrou mobilitu – částečně se vykonává ve stoje. Je nutné dobře založit textilii do stroje a obsluhovat zařízení.
Poznámka: Jsme certifikovaný výrobce profesních pracovních oděvů pro zdravotnictví a gastronomii, výrobce bytového a hotelového textilu a oděvů pro volný čas. V loňském roce jsme rozšířili firmu o středisko na výrobu ochranných pracovních prostředků. Máme zavedené normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001.
Jsme držitelé certifikátů Práce postižených a Česká kvalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?