- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Náplň práce: kompletní vedení slovenského účetnictví + DPH, zpracování faktur, účtování pokladny, banky, předpisy interních dokladů, evidence statistických výkazů, reporting vedení
Požadované dovednosti: praxe na pozici „slovenské“ účetní, znalost metodiky zpracování finančního a daňového účetnictví, znalost v oblasti účetních a daňových zákonů SR
uživatelská znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook), spolehlivost, pečlivost, odpovědnost
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zaměstnanecká sleva na produkty
odpovídající zaškolení, podpora celého týmu, přátelský kolektiv, bezproblémové firemní parkování, zázemí české stabilní společnosti
Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou s předpokladem prodloužení na neurčito
Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky (8 – 16)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.