- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CAT tools (computer aided translation) jsou softwarové nástroje pro počítačem podporované překládání a představují profesionální pracovní prostředí pro projektové manažery v překladatelských společnostech a pro překladatele. CAT tedy patří do oblasti aplikované lingvistiky a pozice CAT specialisty v sobě spojuje IT dovednosti a vztah k jazyku.
Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Optimalizovat využívání různých CAT, MT a QA (quality assurance) nástrojů při zpracování překladů a řízení překladatelských projektů, vytvářet a aktualizovat metodiky používání CAT, MT a QA nástrojů, spravovat TM (translation memories) a terminologické databáze, školit a podporovat uživatele CAT nástrojů, koordinovat práce při různých projektech, spolupracovat s našimi koordinátory překladatelských zakázek.
Co očekáváme od úspěšného uchazeče? Zájem o dlouhodobý zaměstnanecký poměr; velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem (min. B1+); znalost práce na PC a oboru IT na úrovni pokročilého uživatele; zájem o soustavné rozšiřování CAT, MT, IT znalostí; vysoké pracovní nasazení a zodpovědný vztah k práci; schopnost samostatného rozhodování i týmové spolupráce; zkušenost s programováním vítána.
Co Vám můžeme nabídnout? Vstupní zaškolení a další vzdělávání nejen v oblasti IT, CAT a MT; samostatnou a pestrou práci; účast na zahraničních konferencích a školeních; práci v pěkném, moderně vybaveném a nekuřáckém pracovním prostředí v centru ČB; zaměstnanecké benefity.
Nástup: dle vzájemné dohody.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, příspěvek na soukromé pojištění, firemní jazykové kurzy, zdravotní benefity.
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?