- 25 000 – 27 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Místo výkonu práce: Skandinávská 2, 352 01 Aš. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pružná pracovní doba. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: zpracování zákaznických objednávek (příjem, potvrzení, zadání do ERP), vedení agendy svěřeného portfolia zákazníků, vytváření zákaznických faktur, spolupráce s oblastními manažery prodejů, s expedicí a skladem při tvorbě výrobních plánů, organizace doprav k zákazníkům a od zákazníků vč. zpracování objednávek pro dopravce, příprava prodejních a logistických statistik, koordinace dodávky výrobkových vzorků k zákazníkům, zpracování objednávek, koordinace činností spojených s jednotlivými dodávkami zboží k zákazníkovi. Požadujeme: komunikativní typ (komunikace se zákazníky a uvnitř pracovních týmů), znalost práce na PC – Excel, Outlook, ERP M3, SAP apod., znalost angličtiny na komunikativní úrovni, organizační schopnosti, flexibilita, stresová odolnost, středoškolské vzdělání s maturitou – obchodní, logistické, ekonomoické zaměření výhodou, praxe v prodejním procesu výhodou. Nabízíme: 5 týdnů dovolené, příspěvek na dojíždění, dotované stravování, fitness v závodě. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.