- Plný úvazek

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ÚKLIDU
řídí podřízené zaměstnance (uklízečky)
zajišťuje zaučení nových zaměstnanců na jednotlivých úsecích úklidu
s předstihem zpracovává harmonogram směn na následující měsíční období
zpracovává evidenci docházky a spolupracuje se mzdovou účtárnou
ve spolupráci s personálním oddělení se podílí na výběrových řízeních nových zaměstnanců, konzultuje personální obsazení úseku
spolupracuje s hlavní sestrou ve stanovení četnosti úklidu a dalších úkolech z hlediska hygienicko-epidemiologických situací
na jednotlivých úsecích zajišťuje provedení speciálních prací ( čištění čalounění, čištění spár, mytí oken)
objednává a vydává potřebný úklidový materiál a prádlo provádí školení BOZP na pracovišti, vedení písemný záznam, školí o základech hygieny
v případě potřeby a zástupu podřízených aktivně provádí úklid na lůžkovém oddělení a ambulantním provozu
provádí běžný úklid v administrativní budově
POŽADAVKY NA VZDĚLÁNÍ A PRAXI
střední odborné vzdělání s výučním listem nebo úplné středoškolské vzdělání s maturitou
schopnosti vedení týmu o cca 10 podřízených
komunikační a argumentační znalosti na vysoké úrovni organizační a kreativní dovednosti
znalost MS Office
Výhodou :
praxe na obdobné pozici
Co Vám můžeme nabídnout:
příspěvek na penzijní připojištění
příspěvek na životní pojištění
příspěvek na obědy
5 týdnů dovolené
2 dny sick day
kontakt:tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?