- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: fakturace, kompletování faktur vydaných a přijatých do účetního programu, vystavování a odesílání objednávek, pokladní transakce, další související administrativní činnosti dle požadavků vedoucí ekonomického úseku.
Požadujeme: minimálně úplné střední odborné vzdělání s maturitou, základní orientaci v oblasti účtování, znalost práce s PC (Excel, Word), flexibilitu, odpovědnost, spolehlivost, pracovitost.
Nabízíme: stabilní zázemí v příspěvkové organizaci města Ústí nad Labem, 5 týdnů dovolené, e-stravenky v hodnotě 100 Kč/1 směna, po zkušební době příspěvek na penzijní připojištění a další benefity.
Platové ohodnocení v souladu s Nařízením vlády č. 263/2018 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Jedná se o náhradu za dlouhodobou pracovní neschopnost. Vhodné i pro absolventy.
Podmínkou k zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného profesního životopisu do 28.02.2023 na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.