- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Diecézní charita České Budějovice vyhlašuje výběrové řízení na pozici "Asistent/ka/provozní Střediska DCHCB. Diecézní charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: zajištění běžné administrativní agendy pro ředitele organizace a ostatní pracovníky, vedení smluvní dokumentace organizace, organizace správy budovy, příprava a organizace firemních akcí, objednávky kancelářského materiálu, správa vozového parku, agenda klíčů, SIM karet, vedení agendy v oblasti spisové a archivní služby, pošty a datové schránky, spolupráce při přípravě, výrobě a tisku prezentačních materiálů (letáky, vizitky, projektové materiály aj.), zajištění realizace potravinové a materiální pomoci
Požadujeme: samostatnost, dobré vystupování, komunikativnost, pečlivost, spolehlivost, administrativní zdatnost, schopnost efektivního plánování, aktivní přístup, dobrou znalost práce na PC, min. středoškolské vzdělání, řidičský průkaz sk. B
Nabízíme: práci na hlavní pracovní poměr (úvazek až 1,0), zaškolení, vedení a kontinuální podporu, zázemí stabilní společnosti, nástup dohodou
Přihlášky (strukturovaný životopis včetně krátkého motivačního dopisu) zasílejte nejpozději do 15.1.2023 na adresu: Diecézní charita České Budějovice, Kanovnická 18, 370 01 České Budějovice, nebo na e-mail: e-mail přes .
Na osobní pohovor budou telefonicky pozváni jen vybraní uchazeči/vybrané uchazečky. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Osobní údaje poskytnuté uchazečem v rámci přihlášky budou zpracovány po dobu výběrového řízení. Bližší informace v příloze a na http://www.dchcb.cz.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.