- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vzdělání SŠ s maturitou nebo VŠ s ekonomickým zaměřením, výborná znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů, znalost daňové ligislativy a právního rámce v ČR, praxe jako účetní ve výrobní společnosti (se znalostí skladové evidence, účtování skladů metodou A i B a konsignačního skladu), znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, účetní SW), samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, dobrá komunikace a aktivtní přístup k práci, znalost cizího jazyka (AJ, NJ, RJ) výhodou, znalost SAP výhodou
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, kontrola a účtování veškerých účetních operací, kontrola práce podřízených, jejich metodické i operativní vedení, zpracování a údržba vnitřních předpisů a směrnic v oblasti účetnictví, reporty pro konsolidovanou účetní závěrku, zpracování a kontrola měsíční a roční účetní závěrky, spolupráce s externím auditorem, vyhotovení daňových přiznání k DPH, DPPO a ostatním daním, zpracování kontrolního hlášení, zpracování intrastatu a statistických výkazů, komunikace s příslušnými úřady
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: pružná pracovní doba, zázemí a stabilita prosperující české společnosti, samostatnou a kreativní práci, velmi dobré finanční ohodnocení, týden dovolené navíc, dotované závodní stravování v areálu firmy, benefitní příplatky, příspěvek na penzijní či životní připojištění, mimořádné příspěvky při svatbě, pracovním výročí, životním jubileu, nové moderní a čisté pracovní prostředí, nadstandardní ochrana zdraví zaměstnanců, přátelská firemní kultura, široká škála benefitů, např. permanentky na hokejové zápasy KOMETY Brno, společenské nebo sportovní akce, zastávka autobusu 200m od firmy, k dispozici firemní parkoviště
KONTAKT: Vavrouchová Eva Mgr., e-mail: e-mail přes , tel.: zobrazit tel. číslo , 7:30–15 hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?