- 39 000 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: koordinace projektů společnosti z pohledu ekonomiky (vstup na trh USA, řízení investic a jiné); koordinace přestavby nové administrativní a výrobní budovy ELLA-CS z pohledu ekonomiky; koordinace a administrace dotačních projektů, monitorování nových dotačních možností; smluvní agenda, vypracování a revize smluv v ČJ a AJ, spolupráce s externí právní kanceláří, jednání s dodavateli o smluvních podmínkách; koordinace provozních záležitostí z ekonomického pohledu (správa budov, opravy, autodoprava, úklid a jiné); Czechimplant – zastřešení aktivit zapsaného spolku za ELLA-CS, bezpečnost, požární ochrana, životní prostředí – koordinace všech povinností dle zákona – zastřešení spolupráce s externí společností;
GDPR -koordinace agendy.
Požadujeme: VŠ/VOŠ ekonomického zaměření + 2 roky praxe na obdobné pozici, ev. SŠ + min. 5 let praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti; orientace v platné legislativě v oblasti daní a financí; praktická zkušenost s uzavíráním smluv a řízením projektů a investic;
komunikativní úroveň anglického jazyka – zpracovávání smluv, aktivní komunikace v Aj při obchodních jednáních; organizační schopnosti, umění určit a vyhodnotit priority;
analytické a logické myšlení, rozhodnost, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost; aktivní přístup a zvládání náročných situací; zkušenosti s administrací dotačních programů je výhodou.
V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem či telefonicky (8:00 – 16:30)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?